miercuri, 18 august 2010

Ionut vrea sa traiasca !!!

Nici nu stiu cum sa incep toata povestea ptr ca este o poveste trista dar adevarata.Luna trecuta am fost internata cu baietelul meu in spital si acola l-am cunoscut pe Ionut,un baiat de 4 anisori foarte vesel si destept dar cu probleme grave de sanatate.S-a nascut cu calciu la rinichi si din cauza asta nu a mai mancat lactate de la varsta de 2 luni fapt care a dus la deformarea coloanei,da din pacate avrea o coloana f deformata umbla saracutul in corset cocosat si stramb.Ei sunt de undeva dintr-un sat de pe langa Bistrita saraci dar oameni cu suflet extrem de buni,Ionut ar tb sa fie operat cat mai repede cu coloana ptr ca fiecare puseu din viata lui ii agraveaza situatia dr zicea ca daca nu va fi operat cat mai repede va muri .Mama avea ochii inlacrimati de fiecare data cand povestea de el,imi era extrem de mila de parinti si imi plangea sufletul cand ma uitam la acel copil nevinovat plin de viata care se bucura si ptr un pateu ce primise la spital de mic dejun.
Operatia ii costa 5000 euro bani pe care nu ii au si nici nu stiu de unde vor face rost de acesti bani.Dr zicea sa incerce pe la biserici sau fundatii sau eventual firme care vor sa faca donatii si atunci i-am promis la mama lui Ionut ca am sa incerc si eu sa ajut cumpot.Din pacate nici eu nu am banii acestia si nici de la voi nu cer bani doar eventual niste idei si sfaturi unde ar putea merge parintii ca sa primeasca ajutor.
Daca stiti unde am putea sa-i indrumam pe parintii astept sa scrieti .



Haideti sa-l ajutam pe Ionut!

RO21 CARP 0062 0070 1560 RO01 ,BANCA CARPATICA ,titular cont Bartolomea Mariuta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu